Moj internet dnevnik
Blog - veljača 2007
srijeda, veljača 28, 2007

27.2.2007 15:01:42 | plava

kako se love lignje?? zanima me jako.

Sportski ribolovci love lignje na dva osnovna načina:
1.  na peškafondo-umjetna ribica se spušta po metra od dna i čeka da dođe lignja. Kad se ulovi osjeti se težina i lignja se digne u brod
2. Na skosavicu...umjetna ribica se vuče za brodom dok se na uhvati lignja.
Naravno ovo je jednostavan opis , a detalji na licu mjesta:))
 varalica za lignju

evo i jedno moje ranije pisanje o lovu liganja
TRAMERKA

idro @ 07:48 |Komentiraj | Komentari: 29 | Prikaži komentare
utorak, veljača 27, 2007
Ko bi reka da će mi digitalac postati tako važan.Uvik sam se skitao po moru, upijao ljepotu u se..a nisam je snimio..Onda sam kupio digitalni i sada ga uvik nosim sa sobom….pardon...Ne baš uvik…ovoga vikenda mi je osta u Spliu, nisam ga ponija na škoj.Adio pameti!

I kad sam u subotu bacija mriže, sunce je bilo na zalasku..Ne postoje dva ista zalaska, ne postoje dva ista dana na moru. Kolori i nijanse se minjaju .Nebo se minja.Milijuni boja i nijansi. Falija mi je digatalni.
I kad je sunce uronilo u more, počeja sam loviti lignje.misec se već diga(kvarat-prva četvrt) , bija mi je iznad glave, noć se približavala..
More je bilo mirno..lagano su lelujali mrtvi valovi, njišući kaić..Toplo..uoči juga..Idealno za ribolov..Nadao sam se da ću uhvatiti koju lignju, jer ako ne ulovim nemam što jesti…šala-mala..,al skoro da je tako..
Na škoju ,uglavnom ,jedem samo ono što ulovim i uberem.. Govore da lagano prolazi sezona liganja, ali da se još pokoja može uloviti. Ulovija sam 10 komada, sve su bile ka sestrice, onako iste veličine, skoro tri kila..bio sam zadovoljan, ka i uvik..zadovoljan sa i kad ne ulovim..dovoljno je isploviti..
Jugo koje je dolazilo nosilo je i oblake, koji su vrlo brzo pokrili mjesec…nisam mogao ostati loviti po mjesečini…otiša sam doma..a slike su od ove zime..sutra ujutro triba ići dizati mriže…

idro @ 08:42 |Komentiraj | Komentari: 13 | Prikaži komentare
ponedjeljak, veljača 26, 2007
Jučer, vitar u provu, iša sam dignuti mriže..Jugo , nije bije jako, al dovoljno da me natira da stavim kapuljaču od kišnog odijela na glavu..I gingolaje se kaić kontra vitru..
More me štrapa, lice mi je mokro..Sunce se već diglo, nije hladno.
Dolazim na puntu Štopanja i gledam oću li vidit onu pticu. Sinoć kad sam proša tuda na hridi je stajao jedan sokol. Nekoliko galebova malo dalje o njega..I kad sam proša kaićem blizu..poletija je nisko, prema pučini, prema školjiću Kamenjaku..
Gledao sam prema punti oću li ga vidit..Nema ga,… mislim. A onda kad sam već prešao puntu iz jedne udubljene grote iza mene izletija je moj sokol..i opet je ponosna ptica odletila prema Kamenjaku, nestajući u daljini..
Jutros , još se gingam, kao da sanjam. Pada kiša, koja mi ne može isprati sol sa kože. Mislim na sokola…ptico nešto si mi tila reć..zna li ko odgovor…

..kamenjak, tratica i bivošćak..

idro @ 09:32 |Komentiraj | Komentari: 11 | Prikaži komentare
petak, veljača 23, 2007

2.2.2007 14:35:03 | lina_lina
sad ne ulazim u te inspiracije ,ali ,"ali te to digod i ne štufa " ,
,a ajde

…težak je oni prvi korak…iz posteje ..na noge…al posli.. već sve ide samo od sebe
..a kad punim plućima udahneš svježu ariju…uđe u te sva energija i lipota mediterana..
kad san bija momčić, grinta sam kad su me dizali da idem s njima na mriže…volija sam noćariti sa ekipom .. a onda na mriže..sa mojima nije bilo pogodbe…ko me pita, jesam li spavao…
doša bi na kaić, brzo bi me razbudija, ona arija, sunce koje se dizalo iznad velebita..i onaj moment kad se sunce pojavi…. slavili bi svi i ptice i biljke i ljudi…onako još bih bio malo snen do pošte…al onda..dizanje mriža…glavni trenutak ribolova…diza bi mriže, potpuno razbuđen.. na kraju bi još skočio u more da se operem od znoja i šporkice..i danas kad mi je vruće samo skočim, ne gledam di sam…i uvik su mi one slike duboko urezane u mene..
..danas ..često razmišljam, kako bi mi život siromašan bio ,da sve to nisam proša..
puno je lipih stvari, al najlipše su one zore na moru….
..i kad te ulovi nevera na moru srce se ispuni strepnjom i neizvješnoću, al svaki povratak u luku nakon toga je veliko zadovoljstvo..
a neki se i nisu vratili…al kao što jedan reče…to je naša sudbina…ili nekih od nas..
..ploviti se mora…
dakle….može li ovi kratki post stati sva ona lipota, koje su to riči koje ju mogu opisati..i sunce ..i misec…i školje i more..i velebit..i jutarnju rosu i friški vitar sa zmorca…i polje i šuma..i misec..i zvizde…možda može jednom riči…život..a možda i… mediteran

…a štuf nisam….a oni što su se štufali…. pošli su na zmorac(od crikve).., di ćemo i mi jednog dana…

..na zmorcu od crikve...

a dok tu ne dođemo idemo

u susret suncu

idro @ 12:29 |Komentiraj | Komentari: 12 | Prikaži komentare

...dobro jutro...:)

idro @ 08:21 |Komentiraj | Komentari: 5 | Prikaži komentare
četvrtak, veljača 22, 2007

..golac..

Punta Bjanka, zmorašnja punta Dugog otoka i svjetionik Veli rat. Imam do tamo pet milja iz svoga porta..Ali isplati se i ima se šta vidit
Kada mi ostane moje misto po krmi na po puta dolazim do Golca. Ah taj dragi škoj..spasija me jedne godine, kad sam u njegovoj zavjetrini čekao da prođe nevera…
A da mi je i dosta ribe..lovija sam i lovim tu i parangalima i mrižom i udicom… kada Golac ostane po krmi, nakon nekog vrimena dolazi se do dva niska školjića, koji se zovu Lagnjići.
Okružni velikom plićinom, zamka su za nepažljive pomorce…I kao svjedok tu je nasukan Gibonijev vapor(iz spota)…Skoro s eraspao.Već je toliko utonio da će se vjerovatno uskoro raspasti i cili će ostati poid morem.
Veći Laganj služi za ostavljat ovce ljudima iz Velog rata na Dugom otoku.
Jedne godine smo na njemu pekli ribu.Pogled na jugozapad je fantastičan,Samo more i horizont..Na malome Lagnjiću u lipnju cvate sljez..nigdi toliko sljeza nisam vidio..a reka bi čovik da je pust škoj..nema ga što vidit, onako nizak, kada puše malo jače jugo biće cili pod morem…
Onda punta Bjanka…bila punta…ma ke bila …svi koluri su tu…
I lanterna Veli rat…onako visoka(najviši naš svetionik, kao građevina) i ponosna, sa svojim snažnim svitlom pokazuje noću put pomorcima…
I tamo na jugozapad di sunce ulazi u more…možemo samo ostati bez daha..
I to nije sve, a uvala Pantera..a škoj Bašćak…
A onda treba ribariti i istim putem vratiti se doma…..nije važno kad..ko još nosi reloj na more..

lagnjići i nasukani brod..

..duboko je more, ne vidiš mu kraja,
tamo u daljini sa nebom se spaja
(dalmatinska)

idro @ 12:03 |Komentiraj | Komentari: 8 | Prikaži komentare

idro @ 09:44 |Komentiraj | Komentari: 4 | Prikaži komentare
srijeda, veljača 21, 2007
Zva me prijatelj,ajmo na školj..bacat ćemo mriže, parangale…Lipo vrime , a i prognoze korenta(morskih struja) je povoljna
E tamo di mi ribarimo, između Molata i Sestrunja, to je vrlo bitno…More iz dubina, uslijed mjesečevih mjena, spušta se kao kroz piriju između Molata i Sestrunja.,praveći kovitlace.
More više liči na rijeku nego na statičnu vodenu masu.
A to more bogato je planktonom , pa i ribe tu dolaze…na ples...Ciklus ide u krug od planktona do velikih riba, pa na kraju do ribara..
I tamo se bacaju mriže i drugi arti po kvartu miseca, kada su najslabiji kurenti.
Ali kad ih baciš uvik su moguća iznenađenja..
I sićanja naviru..Kada sam ka dječak diza mriže, sa didovim bratom…On je bio star i više nije moga dizat..
A okruženje.zmorašnja punta Sestrunja, punta križa..otočić galebova Vrtlac…kada se sunce digne iznad Velebita..s njim se dižu i jata galebova, stružića(jedna vrsta malog galeba) i ceperini( crne ptice slične lastavici)
Konopi su klizili  kroz nejake ruke, a barba je na krmi govorija..salpa ,salpa..što je značilo diži, diži… Lito je bilo i bose noge su stajale na provi, a mršavo tilo je čupalo mriže sa dna obraslog posejdonijom. Diza sam korjene alge i ribu. Puno ribe,najviše trlji..
Zadnjim naporom sam uspija.

I uvik se vraćam, tu na te pozicije..Kad prođem Mala vrata, plitki morski prolaz između Molata i malog Tuna, vidim smjer i jačinu struje i  onda tek ,odlučim di ću... ….

...mala vrata..

..vrtlac...

idro @ 12:15 |Komentiraj | Komentari: 22 | Prikaži komentare
idro @ 09:27 |Komentiraj | Komentari: 3 | Prikaži komentare
utorak, veljača 20, 2007
19.2.2007 10:10:18 | lina_lina
kakav ugođaj ,a vjerovatno vam bude i hladno na takvom moru

Ako je nekad hladno tilu, toplo je srcu i duši..
Govoru da nema ni liganja dok ne zebu ruke.
Noći punog miseca, posli bure, kad se jasno vidi Velebit, školji i more.
Vučeš skosavicu, ispunjen lipotom oko sebe. A ruke zebu. Neke lignje dignem samo onako sa skosavicom, a za neke umočim ruku u more i dignem je rukom.
I kad završi ribolov vratiš se doma u toplo..
Nezamislivo mi je na škoju bez vatre. Dok pucketa vatra u peći, skidaš tešku robu sa sebe i obisiš je kraj peći upije vlagu iz nje.
Pripremija sam dosta drva ove zime.
A lip je ići u šumu napilat drva. Gaziti po orošenoj travi i pilati .
I ona mala ptičica je uvik tu da ti pravi društvo, traži svoje crviće.
Opije te miris mediterana sa svojom florom.. Tu su masline, crnika, vries, planika, smrdela, nesgoj, brnistra…i sitno poljsko cviće….uvik nešto cvita cilu godinu..

I onda navečer umisto televizije gledaš vatru…i slušaš ..pucketanje

idro @ 09:59 |Komentiraj | Komentari: 15 | Prikaži komentare

idro @ 08:50 |Komentiraj | Komentari: 4 | Prikaži komentare
ponedjeljak, veljača 19, 2007
Silovit vitar puhne sa jugozapada i digne val, koji se obruši u moju valu Lebić.
Izgovaram ovo ime sa strahopoštovanjem. More se digne i snažni valovi prelivaju katunjev mul, koji štiti kaiće u portu.
Crno olujno nebo donese dosta kiše..Pravi lebić dolazi ,obično, sa đenovskom ciklonom.
Nisu rijetke ni pijavice koje ga prate..Lipo ih je gledat sa verande na teraci, dok kiša tuče u prozorska okna.. Lipo je gledati more iz te perspektive i kad pobjesne bogovi mora treba se sa štovanjem odnositi prema njima..ne izazivati ih.
Ali dogodi se da se zateknemo i na moru , a onda se snalazimo, kako znamo..

E, ali nisu sve lebićade iste. Došla je i na indeks, jedna lebićada..I donila sa sobom zraku sunca i kapljicu rose ..Dobrodošla..

..lebić, sa verande..

idro @ 09:11 |Komentiraj | Komentari: 16 | Prikaži komentare

...za traci..

idro @ 08:38 |Komentiraj | Komentari: 6 | Prikaži komentare
petak, veljača 16, 2007
Život na škoju je lip, al je uvik za ispunjavanje nekih ljudskih zahtjeva bija težak.
Ljudi su siromaški živili. Naučili su šparenjati(štediti)..Skupljali su uvik kojekakvu starudiju, jer nikad nisu znali što će ti tribati. Naprimjer iz starih dasak vadili su brokve i spremali ih.
Danas u gradu kad nešto radiš, kad ti nešto fali ideš u dućan i kupiš..
Na školju to ne možeš…Treba ti vida, ako je nemaš prestaju radovi, dok ne nabaviš iz grada, a to nekada traje. Možeš ići i i od kuće do kuće u selu , i ako imaš sriće naći..
Tako i u mojoj konobi ima svega..i što triba i što ne triba…
Ima starudije al ima i vridnih stvari…U vridne stvari smatram bucele(koloturnike sa brodova), sohe i jarmiće sa gajeta… brodsko zvono sa «Ilirije»,broda kojeg su Nijemci potopili kraj Dugog otoka u drugom svjetskom ratu .Ilirija je bio brod u vlasništvu dioničara sa otoka Molata.
Zamislite ovo..za zamijenit korbu(rebro) na brodu.ljudi su odlazili u šumu, tražili komad odgovarajućeg drva(crnike)…potopili bi ga u more i pustili jedno godinu dana da ga more konzervira. Tada bi ga teslom tesali i dalje rašpom fino obrađivali…tada bi ga tek ugrađivali u brod..koliko je tu znoja i ljubavi bilo ugrađeno samo u to rebro..Svaki taj komad ima dušu…svaki taj komad priča svoju priču..
Često me pitaju što je ono, što se na donjem videu, nalazi pored slike one ruže. To je bila posuda koja se držala ugrađena pored špahera ili krušnih peći, a služila je za grijanje vode.
Dakle ferali, vage,buceli sohe…zvono….sve je to puno emocija, ništa ne bacaj, ko zna što će se sve otkrit.
Jedan prijatelj je rekao : Daj da ti ja očistim, ja nemam emocija. Nemoj , molim te ..odgovaram..Naravno, šalimo se..
Reka je moj pokojni did..Kad baciš nemaš više…ima vrimena bacit…Did je bio kapo na Iliriji….. on je sačuvao zvono..

bucel
idro @ 13:22 |Komentiraj | Komentari: 15 | Prikaži komentare
idro @ 11:21 |Komentiraj | Komentari: 7 | Prikaži komentare

idro @ 07:53 |Komentiraj | Komentari: 4 | Prikaži komentare
četvrtak, veljača 15, 2007

gore: kovač..doli kantar, arbuni ,fratri..

idro @ 11:59 |Komentiraj | Komentari: 13 | Prikaži komentare
Početak ribarenja je bio na kamenim mulićima u vali.  Pribor ..tunjica,pa za ješku tijesto, tek kasnije hamburate(škatare u Splitu ili škrdobule u Istri).Mi dica, kad nismo imali udice, sami smo ih izrađivali od bakrene žice. Sa mulića na kojima smo lovili glavociće preselili smo se na rivicu. Prva riba na rivici je bila sapa(salpa). U toj fazi najveći uspjeh je bio uloviti ušatu.
Posli sam baca odmete u vali pa bi koji put prevarija podlanicu ili agaca(brancina).
Sa rivice se preseliš na škracu i stalno se razvijaš, postaješ sve bolji i bolji.
Danas lovim uglavnom iz kaića na dubini, obično od 25- 70 m dubine. Moj ribarski pribor je vrlo skroman. Sastoji se od osnovnog najlona 0, 40 mm, najlona za predvez 0,28, kutije udica, klizna olova i zagulin. Lovim iz ruke, štap nemam.
Sidim na krmi, tunja u desnu ruku , lampurada pri ruci. Ah, kako raste adrenalin kad osjetiš da ti veća riba obilazi tunju..i onda kada zagrize počinje ples..najlon klizi niz ruku kada riba povuče i krene prema dnu..malo po malo riba se umara i dolazi do kaića…Stavljam ribu u mrižicu koja mi visi u moru,pa dosta ribe donesem žive doma…
A vrste ribe…. uglavnom kvaliteta…Arbun, fratar(prevladavaju) zatim pika (smokva) , vrana, pic, rjeđe šarag, ponekad, podlanica, zubatac,škrpina…
Kad istresem mrižicu u kašetu može se samo uzdahnut i reć,…. ajme lipote..

idro @ 09:33 |Komentiraj | Komentari: 5 | Prikaži komentare
srijeda, veljača 14, 2007

idro @ 11:59 |Komentiraj | Komentari: 5 | Prikaži komentare

idro @ 08:46 |Komentiraj | Komentari: 3 | Prikaži komentare
utorak, veljača 13, 2007
U stara vremena svaki pedalj zemlje na škoju se kopa.   Ljudi su živjeli od zemlje. U ranu zoru motika bi udrila u zemlju i onda kopanje do mraka.
Pojilo bi se malo suhih smokava i pila bevanda za snagu. Navečer bi se fameja okupila oko komina,skuhalo bi se koje siromaško jelo i svi su ili iz iste zdjele..
Početkom 20. stoljeća počele su velike migracije, mnogi otočani su otišli u bili svit trbuhom za kruhom…Neki su se vratili, počeli baviti pomorstvom, ribarstvom, trgovinom…
Raseljavanje je nastavljeno u socijalizmu..
Dugačka je to povijest, koja ne može stati u ovih par rečenica.

Škoji su raseljeni, devastirani, ostali bez svita..ali ne i bez starina, zemlje, kamena, plavog neba, modrog mora, mirisa i boja…
Na poljima raste dražča, tanikula, šmrici, tamo di su bili vinogradi sada je nisko mediteransko raslinje.
I sad dolaze kupci…Pošto zemlja , pošto kamen, pošto stara kuća…I čini im se da je sve skupo…
I nekad ne mogu razumit da ne kupuju metre i kubike zemlje i kamena, to se kupuje u prodavaonicama građevinskog materijala, a tu na škoju kupuju povijest, plavo nebo, arija, mirisi i boje, koji se ne mogu naći u kojekavim trgovačkim lancima.
Kupuju i dušu onoga koji im prodaje i duše njegovih predaka. Neke duše se još i mogu kupiti, al neke nisu za prodaju…

A na kraju neka mi neko kaže, koliko košta metar plavog neba, pošto mirisi i boje mediterana?

idro @ 11:53 |Komentiraj | Komentari: 13 | Prikaži komentare
idro @ 09:01 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
ponedjeljak, veljača 12, 2007

idro @ 14:14 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare

Vrime je bilo za doma stati. Ljudi su grintali…ajme kiše..
Čini mi se da su zaboravili da skoro cilu jesen nije padala kiša. Toplo i suho vrime, bez onih južina kada iz Otranta dolazi jugo, praveći valove, koji se prvo razbijaju o dubrovačke zidine, pa onda se šireći se po ostatku našega mora, razbijaju o mnogobrojne škoje i hridi.
Nakon juga pala bi kiša, a onda bi udrila bura..
Sve to je izostalo..i neki su ostali bez vode..
A evo sad pada. I najavili su jugo. Nadam se da će i bura iza toga.
Vikend je bio za uzeti iglu u ruke i raditi mriže.Ispred mene TV i top lista «heartbraekers» melodija..Briga me za Davis kup, baš sam radoznao koja će pisma biti prva..Slušam radeći mrižu…i dok igla napreduje po konopu ,spajajući konop, šuvre i mrižu, misli mi lete prema njoj, a pogled prema telefonu….

Na red dolazi i prva. Shinad O Connor, pisma» Nothing compares to you».dobar izbor..odma sam se sitija da sam gledao snimku Shinand na koncertu «Wall» Rogersa Watersa u Berlinu.
Izvodila je pismu «Mama» od Pink Floyd sa grupom «Band».,kada je nestalo struje.
Kakva pjevačica. Došla je struja, a ona onako sitna, nastavila pjevati..Oni iz grupe Band su se zbunili i počeli dištonavati. Ali Shinad je pivala..i oduševila.
Mala irkinja, izazvala je mnoge skandale, pa je baš i ne vole, ali ništa zato…Shinad ,ja te volim.
I dok je mala irkinja pivala i livala suze u spotu, radija sam mriže, a meni se kidala i duša i tilo.
PS. Preko vikenda, napravija sam dvi mriže
idro @ 09:02 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
petak, veljača 9, 2007

idro @ 12:33 |Komentiraj | Komentari: 7 | Prikaži komentare
idro @ 09:09 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
četvrtak, veljača 8, 2007
Moj prijatelj.
Uvik je jači od tame.
Kad je pun misec, more podivlja.
Struje su jače, nego inače.
Tada šum mora  stvara najlipšu muziku.
Kad je vedro, po misečini isto je ka i po danu.
Ako je oblačno probija bi oblake i svitlija.
 Pokaziva mi je put.
Spriječava da more ardura.
Omogućio da ulovim više liganja..
Svitlost koja se odbijala od površine mora ispunjavala je dušu..
Evo njegovog odsjaja…

idro @ 07:46 |Komentiraj | Komentari: 8 | Prikaži komentare
srijeda, veljača 7, 2007

Sićam se da su i prije bile osikade, al ne tako velike kao ove zime.
Promjena klime. Globalisti uništavaju planetu, a mi sjedimo skrštenih ruku.
Sa rive smo gledali more, onako povučeno, a red algi ostao je na suhom. Miris friškine ispunjavao je dišne organe. A lipo je udisat taj zrak.
A na škraci mnoštvo prilipaka i ugrci…Rižota koliko hoćeš. Ribarica i ja smo se znali iskrcati na kraj, a sve to prije liganja i ubrati jedan rižotić..
Svi gušti netaknutog mora su takvom rižotu.. I moje šetnje po škraci završavale bi sa kojekakvim iznenađenjima, kao i sa ove dvije losture(periske), što sam ih našao u plićaku, koje su skoro ostale na suhom.
Ostavio sam ih da dočekaju plimu, sa nadom da ih neki nadobudni turist neće izvaditi kad ih nađe.

idro @ 09:17 |Komentiraj | Komentari: 4 | Prikaži komentare
utorak, veljača 6, 2007
idro @ 13:53 |Komentiraj | Komentari: 0

Pohane girice punjene slanim inćunima i maslinama
(originalan moj recept)

Očišćene girice se nožem otvore po drobu i izvadi središnja kost.
Lipo se raširi i dobije filet.
Između dva fileta girica se stave fileti od slanih inćuna i masline očišćene od špice.
Tako priređen filet umoči se u brašno i razmućena jaja.
Prži se kratko na vrućem ulju s obje strane.

Prepuračam prilog kuhani matar(ona trava sa mesnatim listovima , što raste na škraaci, neposredno uz more)
Začiniti limunom i maslinovim uljem.
Salata: sirovi matar

Dobar tek!
idro @ 08:34 |Komentiraj | Komentari: 3 | Prikaži komentare
ponedjeljak, veljača 5, 2007

Tamo, kada sunce uroni u more ili malo posli polažu se mriže za girice(buskavice). Nakon nekoliko godina, opet sam se vratio ovoj vrsti ribolova.
Govoru da se na girice (manule) tuče kad se pojave tri zvizde na nebu. To tuče, znači da se girica plašenjem, utirava u mrižu.Tuče se pobukom ispod broda, a plaši je i zvuk motora…
E tako pred neki dan prija i ja čekali smo da se pojave tri zvizde…Kad su se pojavile šalija sam da se ona jedna ne računa… To je Venera, dakle planeta.Ona se ne računa..naravno sve je to šala-mala..obično bude i malo više zvijezda, ali svakako prije mraka..
Mriže se nakon toga dižu…
Sve se bililo od giric..Puno smo ulovili, jedno 30-40 kila.. Posla za izdivanje girica iz mrižic koliko oćeš…Kad smo se vraćali u luku jaka tremuntana puhala nam je s boka..Prijateljica na timunu, a ja na provi držim mriže da se ne prevrnu u more..
Zovem na mob kumpanja..da dođe pomoć izdivat…Bija je u portu,isto kad i mi…on s večere, mi s mora…i lipo u moj magazin sa mrižama i izdivaj…U troje je išlo brzo…a posli friške..malo lešo . malo frigat..stvarno su slatke..i zahvalna riba ..Može se spremat lešo, juha od nje je odlična, frigat, brodet i peći , sušit, …Rekla mi je prijateljica da joj je prekrasno iznenađenje pečene na gradele…Imali smo feštu od giric, imam i neki moj  originalan recept, al o tome drugi put…
idro @ 12:52 |Komentiraj | Komentari: 3 | Prikaži komentare
idro @ 08:41 |Komentiraj | Komentari: 5 | Prikaži komentare
petak, veljača 2, 2007
idro @ 15:03 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare

Tako zovemo konobu moju(dio sa crvenim krovom)..Evo i pogleda sa mora..

a evo i djelić događanja u njoj....

najlipši dečko Molata

idro @ 12:43 |Komentiraj | Komentari: 5 | Prikaži komentare

..a posli na fritule....

idro @ 08:43 |Komentiraj | Komentari: 3 | Prikaži komentare
četvrtak, veljača 1, 2007
idro @ 13:31 |Komentiraj | Komentari: 7 | Prikaži komentare
Finija je kurbin pir. Evo me opet. Još se nije osušila crvena zemlja na patikama, ni isprala sol sa kože. Iza mene su milje na moru i kilometri po školju..Toliko toga se izdogađalo…
Tuču nas nevere i bure, kako na moru tako i u životu, al svaki put kad te udre treba se dignut , uspravit i hodat dalje…Tako do kraja života..
I odakle počet…naravno…od kraja…
Nedilja, zadnji dan boravka na škoju, prija , kumpanjo i ja idemo iz Molata na Dugi otok..
Lagani južin u provu.Sidim na klupici do prove. Na krmi prija i kumpanjo, nabacili su kabanicu preko koljena…More ih štrapa nabacuje im kapljice na lice..Jako sunce obasjava im lice..Kaić siječe val..Stopljen je s morem..Gotovo je u njemu. Mene proliva po kišnoj kabanici.
Dan je sunčan,nebo je jučer očistila jaka, gotovo olujna tramuntana. Dan divan za opuštanje.
Na Dugom otoku srdačan susret sa prijateljem i povratak nazad.
I kroz glavu mi prolaze svi oni kilometri i milje u pretekla dva miseca.Roman…
Kako to staviti u dvi riči.
Pozdrav dragi prijatelji, dobro vas našao…
idro @ 09:39 |Komentiraj | Komentari: 6 | Prikaži komentare
*****

Shoutbox
17.1.2018. 8:39 :: jual event desk bandung
jual event desk bandung TLP/WA : 0812-1414-3970 (Tsel)
17.1.2018. 8:43 :: jual event desk bandung
17.1.2018. 9:14 :: event desk polos
17.1.2018. 9:16 :: event desk polos
17.1.2018. 9:17 :: Jual Lemari Panel Listrik Semarang
Box Panel Listrik | Box Panel Listrik 2 Pintu | Box Panel Listrik 3 Phase | Box Panel Listrik 30x40 | Box Panel Listrik Besar | Box Panel Listrik Hager | Box Panel Listrik Harga | Box Panel Listrik Indoor | Box Panel Listrik Jual | Box Panel Listrik
17.1.2018. 9:34 :: Usaha Pembuatan Box Panel Listrik 3 Phase Jakarta
18.1.2018. 2:16 :: Panel Listrik Kapal Papua
18.1.2018. 2:44 :: Harga Panel Box Listrik 2018 Serang
18.1.2018. 2:53 :: Pabrik Panel Di Surabaya
18.1.2018. 2:58 :: Harga Panel Induk Listrik Batam
18.1.2018. 3:09 :: jual souvenir pernikahan murah jakarta
Telp & WA 0857-8069-6851 - Pusat Grosir Souvenir Custom Pakai Foto, Gambar, Logo Sendiri | Murah, Cepat, Unik, Berkualitas dan Bergaransi ( Mug Sablon Murah, Pin, Gantungan Kunci )