Moj internet dnevnik
Nema zapisa.
Blog - veljača 2008
petak, veljača 29, 2008
Na početku lita udrija zvizdan.
Čelo se rosilo kapljicama znoja.
Slasni sok cidija rubovima usnica.
Jezik je obliziva usne.
Miša se miris oznojenog tila i slasnoga soka.
Tamo na skalama moje kuće..
I onda ju je uboja…
Špicu od praske(breskve) u pitar pored skala…
I naraslo je stablo..
Samonikla…breskva…
Evo procvitala je prošli vikend..
Pratićemo dalje…

idro @ 11:20 |Komentiraj | Komentari: 25 | Prikaži komentare
četvrtak, veljača 28, 2008
Piva Mišo poljubi zemlju po kojoj hodaš, a ja bi dodao poljubi more po kojem ploviš. A plovim sa svojim kaićem i listerom u njemu. Sam radim mriže, održavam brod i motor....nemrešbilivit
Moj pribor za lovit na tunju vridi 100 kuna. U svu ribu koju ulovim utkan je moj rad, a manje novac. Ja sam demode ribar.Nemam nikakvu elekronsku opremu, svojim osjetilima, promatram i osluškujem more, promatram nebo i izvlačim zaključke..U biti ne želim ništa minjat… Može se i ovako…Lovim na tunju, mrižama i lovim lignje u zadnje vrime ne bavim se parangalima..

A što sam rekao ..a da juha…
Triba se rano dignut da bi se ulovila riba i što prije vratilo doma jer uvik ima posla na škoju..
A vridi ta riba, vidite one slike doli, kako je lipa i živa..Onda se očisti i ide doma kopat vrta.
Kopa se više da se očisti trava, nema tu neke koristi…Korist je zadovoljstvo što je to tvoje, prirodno, ekološko, tvojih ruku djela, raduje te kad raste, krumpir, kapula, bob ili što si već posadija…Tako je sad u proliće, a u jesen su masline, u zimi drva..uvik nešto…posla ka u priči..nemrešbilivit
Tako malo kopaš, umoriš se, odeš u birtiju u selo, proćakula sa mištanima, utažit žeđ pivom.
Vratiš se doma.
E stavim malo povrća da se kuha na peć na drva, da sporije zakuha, da bi još malo kopao. Jednu kapulu, karotu, pomu, luka, peršina, naša sam na stolu domaću naranču, pa sam stavija i pola naranče sa korom. Dok to zakuha opet odeš kopat…Vratiš se nazad povrće je zakuhalo, usitniš ga sa štapnim mikserom, a ako nemaš propasiraš ga kroz pasirku.. U jednu tečicu stavim malo sitne ribe, koju ću posli, kroz procidalo, perunom satrati u juhu. Zatim stavi se kuhati riba, doda maslinovog uja i još malo usitnjenog peršina riba i nakon par minuta, ona sitna barila manistra od tri minute kuhanja… Nakon tri minute juha je gotova.

Riba se izvadi, juha je ljekovita, a naranča je dala jednu lipu aromu…

Malo sam vas ispilao, i ako je sezona kopanja, a ne pilanja...nemrešbilivit…al treba reć da na škoju treba puno radit, ne žalim se, al to je tako…
Ovo je juha, koja se kuva cili život..ima jedna od 15 minuta…ili kompletan ručak za 15 min, nemrešbilivit..
Staviš vodu, kad zakuha ubaciš očišćene fratre, nakon dvi minute manistru i peršin, malo ulja..i nakon 3 min juha je gotova….. Jedeš juhu, a posli fratre…
idro @ 10:01 |Komentiraj | Komentari: 39 | Prikaži komentare
srijeda, veljača 27, 2008

....šk(a)rpun...

trlje

sipa

mol

idro @ 09:02 |Komentiraj | Komentari: 36 | Prikaži komentare
utorak, veljača 26, 2008

Sunce je zapadalo iza Golca, kada je Olea uplovljavala u porat. Pogled mi je hvatao posljednje zrake sunca, dok sam smišljao što ću sada kada se iskrcam. Vremena je malo, ići ću bacit mriže, makar tu u vali ispod terace. Gladan sam, pojeo sam jedan kiflić ujutro, u Splitu, i krenuo sa posla  u Zadar, pa hvatati brod za Molat. Iskrcao i uletio u kuću. Zov mora ili zov želuca, bilo je pitanje. Prije sam bio na rivi, nego što sam to promislio. Kažu da gladan lovac najbolje lovi.
Bacija sam mriže, koje ću dignuti ujutro, ne nadajući se baš nekom ulovu…takav je period za ribu sada..
U smiraj dana trebalo je ulovit nešto za večeru. Lignju! Samo jednu! Jedna je dovoljna.
Tu u vali ispred kuće ostao sam skosat. Ulovio lignju. Osjetio sam veliko zadovoljstvo.
Ulovio sam milijun liganja u životu…Ulovio sam preko stotinu u jednom lovu..Na kolicima sam ih vukao doma. Sada ova jedna me puno razveselila.
Sitija sam se kad sam uvatija prvu. Iša sam u drugi razred osnovne škole. Ja, dide i pok, Mimo išli smo na gavune. Mimo je veslao, did je prebirao mriže na provi, a ja mali vuka sam skosavicu na krmi…Iznad Sabuše , ruka je stala..Prepa sam se. Dide, teško je vičem ja na krmi..Vuci, govori on sa prove. Govori Mimu..molaj ga, neka vuče… I ja vučem i urlam usput.Teško mi je …Dovuka sam je do broda, a onda su vidili kolika je… doma su je vagali..kilo i 5 deka..Senzacija! Prva lignja pa tolika..
Znam , kako je danas kad uvatiš veliku, misliš prvo da ti je zapelo.Ferma ruku, skoro pa i kaić..onda se lagano počne dizati, pa shvatiš da je velika lignja, pa polako vuci…Danas mi je jasna moja panika tada…
Dok su mi sjećanja navirala , ulovija sam još par komada… Sunce je odavno zašlo, zamijenilo ga je zvjezdano nebo…Malo kasnije će izaći misec, al ga neću čekati…Uplovio sam u porat , i otiša doma spremiti večeru, dostojnu lovca… frišku lignju, šufiganu u njenom crnilu…
idro @ 12:51 |Komentiraj | Komentari: 18 | Prikaži komentare
ponedjeljak, veljača 25, 2008
Kao duh dizala se izmaglica iz usnule vale. Na kampanelu je tuklo 6 i po, kad sam upalio Listera. Magla. Ni sinoćnja tremuntana je nije rastirala.
Radovao sam se ovom jutru, dogodila se velika promjena u sedam dana. Oluju bure, studen, zaminilo je pravo proljeće. Nakon dugo vrimena opet sam bacija mriže i sad ih idem dizati.Uživati u ljepoti jutra na moru.Riba još nije došla kraju, al koga briga. Nešto se uvik ulovi, a ako se ne ulovi..lipo je.

misec u magli

Misec je završavao svoj đir, i snagom svoje svjetlosti probijao je maglu. Nastavio je svoj put i i tamo kad se razdani potopit će se u beskraju i više se neće vidit.
Ali na drugoj strani moćno sunce počinje svoj ples i bori se sa maglom. Pobjednik u igri svjetla i sjene se zna.

Diga sam mriže i otišao ih prebirati ispred žala. Bacija sidro,More je bilo zeleno, bistro. I morem i krajem širio se miris mora pomiješan sa mirisom škoja. Miris Mediterana, Disao sam punim plućima i gledao žalo. Sve je na tom žalu bilo isto,ka i ove zime, osim što nije bilo onih ljubavnika. Da i onaj crveni pivski kašun, na kojem su jeli, bura je bacila desetak metara od mora.

Prebra sam mreže i krenija doma. Čistija ribu po putu i hranija galebove…evo kratak video

idro @ 08:57 |Komentiraj | Komentari: 39 | Prikaži komentare
petak, veljača 22, 2008

Prilikom zadnjeg pripremanja klope u mojoj konobi snimija sam ova dva videa, u jednom se spominje Nostalgija ili Barguljac,koji živi u Americi, vjerni posjetitelj mog bloga.Evo sami pogledajte atmosferu prije jela.

Sad ćete vidit kako mladi bloger Hrica recitira tekst iz testamenta iz maškara 1991 godine. Te maškare su bile kad je on bio beba. Zna molajski jezik, što je danas ritko i odlično recitira. Pogledajte sami
Hricu sam već jedanput predstavio u videu
 Cipanje drva

idro @ 09:34 |Komentiraj | Komentari: 25 | Prikaži komentare
srijeda, veljača 20, 2008

19.2.2008 21:10:24 | Neregistrirani korisnik [kperok]
A lipo li je u Konopljiki tu smo često uživali pod onim velikim borom a preko puta di je pošta povukla kabel je i komad moje zemlje na samoj punti,divno pišeš i postala sam ovisna o idru pozdrav

Tarnikula je počela pupat.To je znak da će uskoro nekad polje, danas drača i makija, zabilit od bilog cvića i zamirisat u svoj svojoj lipoti. Gazio sam crvenu zemlju, dok su mi noge tresle suhu draču. Iznenadio sam se da sam našao pročišćen i širok put do Konopljike. Nemam pojma kad su ga moji mišćani čistili.

izlaz na more
 Postoje tri puta, preko polja, preko Varška i preko Smokvine. U dnu vale je biljka konopljika, po kojoj je vala dobila ime . Tu ima i radioktivnog mulja, koji je dobar za ličit reumu. Lipo dođeš, namažeš se i sunčaš..ili štagod drugo

Zatim srušeni mul, tu smo prije ostavljali kaić i ja ga ponekad ostavim, ali bura ga je gotovo potopila…niko nema volje ga obnovit…

srušeni mul i moj kaić

Ja se još koji put vežem..Nekoliko borova pružaju lipi hlad. Nekad sam liti tu zna doći kaićem i ostati dok prođe zvizdan, vratit se na more i lovit na tunju..Iza kabelske kućice na zmorac je naša zemlja i onaj mali bok se zove Barićev bok. Crnika koja je iza mocire, spustila granu do mora je na našoj zemlji.
Na jugo bogato more Maknare, di kurenat miša, sa svojim škojićima Kamenjakom, Traticom i Vrtlacem.

..kamenjak i tratica, gledani sa južne punte konopljike

Konopljika je ono misto di se uvik iznova vraćam ili preko kopna ili preko mora.
To mi je omiljeno mjesto za lovit lignje. U noćima punog miseca, gledam Velebit., kad će misec izaći. Često tamo lovim na tunju prema Bivošćaku. Od tamo sa mora se vidi selo, kampanel i Brgulje, na našem škoju, a vide se Ist, Olib Silba, Vir; Pag, Velebit, Sestrunj, Rivanj, Ugljan, Iž, Zverinac i Dugi otok.
I na kopnu i na moru to je misto koje uvik iznova liči rane u srcu….
idro @ 10:27 |Komentiraj | Komentari: 29 | Prikaži komentare
utorak, veljača 19, 2008
Hladnu noć, zamijenio je suncem okupan dan. Led u kantama od vode, svjedočio je da je iza nas najhladnija noć na škoju ove godine. Kad je granulo sunce nastavio sam sam čupanjem trave  u vrtu i sađenjem krumpira.
Dobra gimnastika poslije jučerašnje ždere. Posli rada dobra je bila lagana riblja juhica.Juhu sam pojeo, a ribu probrljao po pijatu. Iza podne bura je fermala, more zbonacalo.
Sunce je obasjavalo škoj. Idealno za napravit đir.
Đir po mjestima, koja uvijek iznova zacjeluju rane na srcu. Đir po crvenoj zemlji škoja mog, Đir po škraci. Krenija kroz selo, preko polja, do mora do moje omiljene uvale Konopljike.
Suha drača po neokopanoj crvenoj zemlji.

Uz rub ljubice, pravi vjesnik proljeća,. Šparoga još nema. Nek padne prva kiša, biće ih.
Gazim uski puteljak po crvenoj zemlji, udišem onu čistu ariju, punim pluća zrakom i dušu lipotom.Iz makije izliću ptice, najviše kosovi..ajme koliko ih imam.
Prelazim polje izlazim na more.

..oseka,.. u prvom planu lostura , koja j ostala na suhom

Konopljika.Oseka. Sićam se velikih oseka, al ova čini mi se da nisam vidaja ovakvu. More se povuklo, koliko organizama je ostalo na suhome.

vlasulja

..evo one losture. od gori izbliza..
Losture, vlasulje, trpovi…
Koliko samo hrane ima na pijesku, što ga je napustilo more.
Volci,, školjke, vlasulje..Kad bi skupio sve sa ovoga pijeska, moga bi spremiti obrok za cilo selo..rižote i pašte, sve same delicije, Nisam terminator,
Ne propuštam priliku da zagazim u pijesak. Noga mi pomalo propada 5,6 cm, mulj mi se kupi po cipelama, ali baš me briga..
Uživancija, azurno more, posejdonija na suhom,bile se vrhovi Velebita.

Napuštam pijesak, ostavljam sve kako sam našao, osim mojih tragova, odlazim na škracu. More se povuklo, koliko tu samo hrane ima..ugrci, prilipci, alga što živi pod morem na suhom je. Miriše škraca, punim pluća..

ugrci

posejdonija

Nabra sam jednu šaku ugrci, onako da spremim za gušt, možda rižot.. i vraćam se doma..Napunija svoje baterije…lipotom…

idro @ 09:57 |Komentiraj | Komentari: 33 | Prikaži komentare
ponedjeljak, veljača 18, 2008
Divlja,neukrotiva bura nosila je hladan zrak sa sniježnih vrhova Velebita. Osvanula je suncem okupana vala. Huk bure bilo je dovoljno upozorenje da niko ne isplovi na more.
Na škoju uvik ima posla. Trava u vrtu je do kolina.Posadiću krumpire, tek toliko da satarem travu.Nakon kopanja, otiša sam u birtiju,žednom od bure i kopanja prijalo mi je pivo.
Zazvoni mob. A dis ti cilo jutro te zovem, govori prijatelj sa druge strane.
A znaš da u portu nemam signala.
Aj dođi na ručak govori on. Ma znaš kopam krumpire, pa bi htio iskoristiti sunce, ljubazno se ispričavam.
Ma dođ,i doće društvo, ma ti moraš vidit specijalitet.
Nisam mogao odbiti ljubazni poziv, otiša sam još uru kopati pa na ručak.
Peka. Hobatnica punjena sirom sa krumpirima.

Ludlio brale. Fantazija, kako je dobro bilo spremljeno..
Naravno tu smo se ubili od spize, hobe, kolača, vina, najboljeg sladoleda iz firme Zadar –gel.
Večer se spuštala , a bura je dalje nemilosrdno puhala.Oluja bure.
Trevija sam dečke…govoru..čuj bili mi mogli spremit peku liganja u tvojoj konobi.
Da, naravno, samo ja neću moći jesti, najeo sam se za ručak, govorim ja.
Kasnije otiša sam doma da im donesem lošćeru za složit peku. Planirao sam posli otić i selo, ali…
Neko je donio bocu curvoasiea, ma baš mi je prijao dižestiv poslije one današnje ždere.
U kominu je vatra veselo plamtila, izvodila svoj ples u igri svjetla i sjene.
Dok je škoj zahvatio najhladniji dan ove zime, mi smo se udobrom raspoloženju grijali oko vatre, dok se ispod peke spremala vrhunska delicija.
Umjesto sela osta sam tu, bilo je više nego zabavno, što ću i prikazat na blogu idućih dana.
Finale spremanja liganja je bilo čaša curvaisija na lignje, pa onda ponovo pokriti pekom i jakom vatrom zapeći…
Lignje sa krumpirom i curvoasieom (konjak)

Naravno kad je bilo gotovo, sjeli smo jesti. Najbolje spremljena peka liganja koju sam ikad jeo
Bravo dečki,izvrsno ste spremili, sve ću vas oženit .Cure javite se. Prijave primam do trajanja ovog posta.

Vani ..bura je hučala..mi smo sidili pored vatre, pričali , smijali su. Naložili smo veliku vatru po običaju molajskome..
idro @ 09:25 |Komentiraj | Komentari: 28 | Prikaži komentare
četvrtak, veljača 14, 2008

idro @ 10:42 |Komentiraj | Komentari: 35 | Prikaži komentare
srijeda, veljača 13, 2008
Dan okupan suncem i rasfriškan burom donio je i dobro raspoloženje u moj porat.
Gleda smo more da li će bura dozvolit isplovit.
Ona je i dalje plesala svoj ples, savijajuću vrh čempresa u vrtu.
S ove strane škoja je zavjetrina, pa se može ići barem skosavica za lignje povući.
Mriže za girice sam ostavija na provi, nadajući se da ako popusti da ću ih na brzinu utopit.
Isplovija sam u vrime, kada je sunce završavalo svoj đir.
Vozio jugozapadnom stranom škoja u bonaci. Samo su refuli bure mreškali more, malo dalje od kraja. Doša sam do malih vrata, znajući da dalje neću ići.
Raspjenjeno more razbijalo se na škraci maloga Tuna.
Kristalno čisto nebo, ali oblačni sloj iznad Velebita, nagovještavao je da će bura još puhati.
O more, poštujem te i ne prkosim ti.
Hvala ti na ovome užitku, na ovoj ariji.
Mriže nisam bacio osta sam do mraka lovit lignje.
Sunce je zapadalo iza Golca.

....i malo posli..

Kad je sunce zapalo pojavio se mali mjesečev srp.

Uvatija sam 4 lignje.To je dobro, jer se svi žale da su lignje stale zadnje vrime.
U biti nikada mi to nije bilo najvažnije.
More uvik daje. Lijek za dušu
More, more….. volimo te i poštujemo
idro @ 09:21 |Komentiraj | Komentari: 23 | Prikaži komentare
utorak, veljača 12, 2008

idro @ 09:20 |Komentiraj | Komentari: 24 | Prikaži komentare
ponedjeljak, veljača 11, 2008
Bura se nije umorila.Još pleše svoj ples. Tako sam krenija u subotu ujutro na more, pretpostavljajući , gotovo znajuću da se neću usrećit sa mrižama za girice.
Ovu poštu di sam jedino moga ić, satrale su migavice.
Razgrnuo sam žeravu u peći , ubacio drva.
Otvorija sam vrata i izašao u mračnu noć. Mačak Roki me čekao ispred vrata i otpratio do kaića.
Bura je hučala, al se ove strane škoja je zavjetrina.
Zavrtija manicu i upalija Listera, kada je sa kampanela tuklo šest manje kvarat.
Lipa zvjezdana noć, bez mjeseca. Mrak ili kako bi kaljani rekli škur.
Škur bez plivarica u lovu na srdelu.Zbog bure.
Bacio sam mriže, počelo je svitati, stuka i odma ih diga.. Ništa..4 girice, dva fratrića i jedan modrag.
Ha susido , jesam ti reka da se ribarima ne govori dobar ulov, već mirno more.
Hehe samo malo sam praznovjeran.
A malo sam skosa do sunca, uvatija jednu lignju
Vraćam se u porat sa praznim mrižama..

Oblaci iznad Velebita, nam kazuju da će bura puhati, sve dok ih ne raščisti..
Mišo piva « svi pjevaju…», ja pivam « svi spavaju…», osim mene i Rokija, koji me čeka na vezu od kaića.
Dilim ribu sa Rokijem po receptu Malomorgen ..pola brodu i artima, pola ribarima…
Bacam Rokiju njegov dil, dvi girice, dvi meni..
Osvanulo je prekrasno jutro.Život je lip..
Srića da sam uvatija onu lignju, inače bi mora postit.
Dok radim po kući, na crnoj peći Nera, imenjakinji od Nere; kuvam nerasti rižot od one jadne lignje, koja je jedina nastradala, ovoga lipog jutra.. ..hehe

Svi drugi su bili tu : Čoci (kosovi) na bršljanu i Roki sa ekipom, cviće je procvitalo, biljke su pupale, sunce je sijalo sjajnije od samoga sebe, more je bilo plavije od plavog, bura je plesala svoj ples.. selo se počelo budit…

idro @ 09:07 |Komentiraj | Komentari: 23 | Prikaži komentare
petak, veljača 8, 2008
Dragoj Kamenčici zahvaljujem na lipom uređenju bloga ovom pismom
..i svima da ugodno provedu vikend..

idro @ 09:18 |Komentiraj | Komentari: 40 | Prikaži komentare
četvrtak, veljača 7, 2008

idro @ 08:49 |Komentiraj | Komentari: 51 | Prikaži komentare
srijeda, veljača 6, 2008

Jučer smo gledali kako se tulumari na mom škoju,
U petak se tulumarilo u kafiću, u subotu su bile maškare, Dakle nije bilo kamilice,u nedilju su mi dečki, koji su tulumarili i još neki, pomogli radit u konobi.
Danas je čista srida, post i nemrs.
Mi te dane posta iskorištavamo za obilato uživanje za stolom, u modi je bakalar.
Već sam pisao o suhoj ribi koju sam pripremam,umjesto bakalara, pa ću još malo

Dakle sušim ribu najviše onu koja pripada porodici divljači.
Morska mačka,(parda), pas, raža, tarpina(drhtulja, to je ona što ima struju u sebi),
Sklat(vrsta psa sa širokim perajama,postao je jako rijedak)…zatim tabinja(vrhunski specijalitet), mol(oslić)…hobotnicu..i još ponešto..
U stvari ,svaka riba se može osušit.
Postupak sušenja
Divlja riba se oguli i očisti, a riba se ustruže od štargotina i očisti,
Jedna i druga se rasplati, namaže krupnom morskom solju.
Drži jedan do dva dana u posudi, može se malo i pritisnuti kamenom.
Drugi dan se opere u moru i stavi sušit na sunce i vjetar.
Napominjem da se koža od morke mačke nekad skidala u komadu i prodavala , kao karta devera(šmirgl papir).
Kad se riba osuši nakon nekoliko dana spremna je za kuvanje.
Može se spremati na dosta načina, na bjanko, na brodet, frigati…i što god vam mašta smisli.
Ribu koju ne mislim odmah spremati, stavim u zamrzivač, da ne ograncavi.
Daću jedan svoj recept. Svi koji su jeli rekli su da je to vrhunska delicija.

Suha riba - peškadoro sa krumpirima na bilo
Potrebni sastojci
(za jedno 15 osoba i više da ne fali..ja ovo spremam samo za ekipu)
-         suha riba
-         krumpiri(jedno 4- 5 kg)
-         1-2 kg kapule
-         luk 3-4 glavice
-         dosta peršina
-         list lovora
-         maslinovo ulje
-         papar(sol se ne stavlja, jer je riba već dovoljno slana)

Priprema

Riba se stavi u hladnu vodu, dok proključa voda
Skine se sa vatre i voda se prolije(baci)
Riba se očisti, od kosti ako je ostala.
Krumpiri se očiste i izrežu na ploške.
Kapula se izreže na listiće, luk i peršin se usitni..
Zatim se slaže..Na dno teče kapula, pa red krumpira, pa red ribe, luk peršin, papar, prolije sa uljem….pa opet red krumpira, ribe… do vrha posude..zadnji je red krumpira.
Ulije se voda do vrha krompira.
Zatim se stavi na vatru i od trenutka kad zakuha kuha se oko jedan sat.

Video koji stavljam, snimljen je ranije i ne znam što govorim na njemu, jer nemam zvučnike, al služi za prikaz kuhanja..
idro @ 09:55 |Komentiraj | Komentari: 37 | Prikaži komentare
utorak, veljača 5, 2008
idro @ 09:27 |Komentiraj | Komentari: 35 | Prikaži komentare
ponedjeljak, veljača 4, 2008
Pocalo je kolo cetire ure u subotu.
Parvo su se skupili selu i undak je maškarana povorka šla put Lucine.
Lucini se pojavi Angel.

Svi z Lucine su ih cekali da dojdu.
Ve voga ca cuva vu tabelu da ne pane.

I undak je vesala kolona došla parvo u kafić kod Luce, pa kod mene konobu.

I undak od kuće do kuće , parvo po Lucini i poslu po selu od zmorca put juga.Pivalo se, pilo , ilo va svakoj kući.
Malo nas je , al sve kuće smo obašlo do 10 uri.
Onda se spali Karneva, no za vrime egzekucije ja san ji frite u tete Marije Perišinke.

Još sam vaze za posli hehe..
U sali se balalo.
Kolo po noći se cita testamenat.
I ondak do zore fešta…

Uostalom ca vam povidam, kad su slike tu.

idro @ 09:52 |Komentiraj | Komentari: 25 | Prikaži komentare
petak, veljača 1, 2008
Fešta o giric je prošla…
Nedilja..
Dok tuku crkvena zvona i pozivaju na jutarnju misu traje jutarnje otrežnjenje uz kavicu.
Vino je bilo dobro, spiza još bolja.
Istarska malvazija i teran.
Sa terase gledam more.
Lagani južin najavljuje promjenu vrimena.
Onaj lipi dan je iza nas.
Toplo je..
Ka proljeće.
Sve cvita…Pupa…
Popodne treba partit.
U smiraj dana doći će Olea i odvesti nas u naše gradove.

Olea

Smiraj škoja zamijenit će užurbanost gradova.
Miris mora, miris škoja, zamijent će njihov vonj.

Do slijedećeg puta.
Do danas.
Sutra opet fešta .maškare.
Dojti će i mladi i stari da bi se još jedun put našli.
I  od kuće do kuće balambrali po selu.
I zabalali.
I zapivali..
Ovaj vikend je Karneva.
Dođite na škoj.

idro @ 09:39 |Komentiraj | Komentari: 36 | Prikaži komentare
*****

Shoutbox
17.5.2018. 21:31 :: Cara menghancurkan kencing batu dari dalam
Solusi kesehatan dengan metode herbal dari denature indonesia yang sudah berpengalaman menyembuhkan berbagaimacam penyakit seperti : penyakit menural seksual, Wasir ambeien, kanker, jantung, ginjal dll. pesan sekarang di no 0821 3861 5111 atau 0877 2
17.5.2018. 21:52 :: Download Lagu Musik Mp3, Barat, Islami, Minang, Musik Dj Terbaru dan Terpopuler
Download Lagu Musik Mp3, Barat, Islami, Minang, Musik Dj Terbaru dan Terpopuler
sedia macam2 jenis terpal
18.5.2018. 8:45 :: jual kopi
jual macam2 jenis kopi
18.5.2018. 16:29 :: Download Lagu Musik Mp3, Barat, Islami, Minang, Musik Dj Terbaru dan Terpopuler
Download Lagu Musik Mp3, Barat, Islami, Minang, Musik Dj Terbaru dan Terpopuler
19.5.2018. 9:13 :: Khasiat OBAT FOREX
Khasiat OBAT FOREX
20.5.2018. 1:32 :: Togel212
Togel212 juga merupakan Situs Judi Casino Online Terpercaya dengan berbagai games Live Casino favorit seperti baccarat, roulette, blackjack dan sebagainya dengan real time streaming yang cepat.