Moj internet dnevnik
Nema zapisa.
Blog - travanj 2008
petak, travanj 25, 2008

Čini mi se kao da je jučer bilo, kad sam počeo plesati  na blogu. A prošle su skoro dvi godine. Ritam su davale prirodne sile i vi dragi moji blogeri...Izmjenjivali su se kiša i sunce, bura i. jugo.Plovio sam po moru i hodao po crvenoj zemlji školja mog. Rječju i slikom sam pokušao malo dočarati to. Glazbu je nadupunjavalo cvrčanje cvrčaka i šum mora.. O more duboko te volim i poštujem i tebi virujem..
Ima sam virne pratioce. Misec , zvizde i lanterne su mi noću pokazivali put  po moru.Uživao sam u predivnim jutrima na moru, grijalo me sunce iznad Velebita. Izmjenjivali su se  vitrovi. Od juga, preko loštra,lebića, pulenta, maestrala, tramuntane, bure do levanta.
Ušla je sol u kožu. Nikad se neće isprat. I zahvaljujem svojoj sretnoj zvizdi što je to tako.Zvono sa kampanela me uredno ispraćalo i dočekivalo, kad sam se vraćao sa mora.I ovdje na netu je bilo dragih  vitrova, poput lebićade, moje  lipe i vridne seke blizanke, blogerske. I nekih drugih vitrova, toplih i hladnih..Onaj miris, miris Mediterana, koji je duboko u meni pokušao sam izrazit rječju i slikom.,Kada sam hodao po crvenoj zemlji škoja mog, drača je ostavljala friži na nogama, koji nisu ništa u usporedbi sa frižima u srcu.Friži....friži...friži...Miris friškine na škarci ispunjavao je dušu i tijelo.Neko voli miris friškine i Mediterana, neko neke druge mirise..Neko voli prirodu, neko geometriju...

Život na škoju nije bajka. Triba puno raditi, s ljubavlju. I kao što pjesma kaže „tučedu nas nevere i kiše i svaki dan smo zgrbljeni sve više...“ ali to nam je sudbina... i more nam je sudbina...ono nas mazi i tuče ii hrani ..i ispunjava..

Ljubav prema škoju  tira da se radi od jutra do sutra...i jedino tako može...

Hvala, svima koji ste plesali na  mom blogu. Svi koji ste došli, došli ste u dobroj namjeri i to je najveće bogatstvo koje ste mi podarili. Hvala vam puno....i neću vas zaboraviti javiti ću se kad budem mogao, puno ste mi dragi..

Guštajte.. a sad na kraju molim, zaplešimo  zadnji ples ........

idro @ 09:57 |Komentiraj | Komentari: 147 | Prikaži komentare
četvrtak, travanj 24, 2008

idro @ 10:32 |Komentiraj | Komentari: 20 | Prikaži komentare
srijeda, travanj 23, 2008

idro @ 08:27 |Komentiraj | Komentari: 27 | Prikaži komentare
petak, travanj 18, 2008

"Život moj" - mozaik by Idro  (50 x 80)  : ovu sliku snimila SimSim
....zadnjih 8 slika snimila sim , ostale idro:)))

idro @ 12:19 |Komentiraj | Komentari: 55 | Prikaži komentare
četvrtak, travanj 17, 2008
idro @ 14:59 |Komentiraj | Komentari: 17 | Prikaži komentare
srijeda, travanj 16, 2008

Val za valom crnih oblaka dolazi iz kulfa. Na zmorcu lampa. I ako je nebo zamućeno, vidljivost na moru je dobra. Puca mi pogled sa terace prema Lagnjićima, dva mala ,niska škojića, odma pored punte Bianke na Dugom otoku ili odma pored svetionika Veli rat.

Sićenja naviru kada smo kumpanjo i ja ribarili oko njih, kada nas zamalo pijavica nije pomela, a svjetioničar sa Velog rata nam je davao sinjale da dođemo da će nam brod izvuć na kraj. Pijavica je prošla, a mi smo otišli u sigurnost uvale Pantera na Dugom, dok nije prošla nevera.

Moram priznati da je sada puno ugodnije sititi se toga iz sigurnosti doma, nego biti tamo kad more pokazuje svoju ćudljivost i snagu, pred kojom se trebamo sa strahopoštovanjem odnositi.

19,00

Dvi jahte se pojavljuju iza punte. Potražit će utočište u mojoj vali  Lucini, ali ne... nakon par minuta okreću prema Brguljma. Pravilna odluka. Ako nevera bude sa lebićadom, vitar će biti direktno u valu. U Brguljama će biti sigurniji. Jedini vitar koji smeta u molajskom portu je lebić.

19,07

Misli mi idu prema kaiću, Naši kaići u portu su sigurni, jer ih štiti katunjev mul i garafulin, ali možda da ga pokrijem tendom da ne pokisne...

Silazim na rivu, ples svjetla i sjene se ubrzava. Crni oblak se približava portu.. Odlazim na garfulin snimiti lipotu neba i mora pred neveru..

19,17

Na zmorcu grmi i sijeva, munju ne uspjevam snimiti, ali evo zato grmljavine.

19,19

Krupne kapi kiše počinju padati na mene.. Trčim prema kafiću. Ulijećem polumokar , za tren. Lebić nije zapuhao, ...ovoga puta. Kroz staklo kafića snimam kišu...
19,22

idro @ 09:16 |Komentiraj | Komentari: 34 | Prikaži komentare
utorak, travanj 15, 2008

More je izbonacalo, crni oblaci sa zmorca donosilu su novu kišu..

Jutros kad sam se obukao i spremio za ić dizat mriže, počela je kiša...

Malo sam odgodio polazak, dok nije fermala, a onda sam otišao..Jugo je valjalo, al slabije nego jučer.... Mriže sam diga na provu, a ona je padala..., Na morskoj površini plesale su sjene, crnih oblaka, koji su se kretali od zmorca prema jugu.. Prizor je bio lijep..Na kaiću dosta ulovljene ribe i gladni, mokri i žedni ribar, na jednom od onih mjesta, koje uvik iznova zacjeluju rane u duši...Na obližnjem žalu šetkali su galebovi, a na punti brčkali su se njorci...

Prebra sam mriže i bacio ih ponovo, kasno sam iša, tuklo je podne sa kampanela, kad sam prominija i druge mokre postole ..valjda mi je takav horoskop.

Odlazim u kafić  popiti kavu, ali žedna usta izgovaraju....pivo... neš ti kavu u podne..

idro @ 10:24 |Komentiraj | Komentari: 27 | Prikaži komentare
ponedjeljak, travanj 14, 2008

Ima li južine?:)), neko je pita u petak.. To je više  metaforično pitanje, više se odnosi na raspoloženje ljudi, nego na vremenske (ne)prilike.Ka što dugotrajna južina stvara depresiju vrimena, tako se ta depresija prenosina raspoloženje dalmatinskih ljudi. Ako meni ne virujete pitajte Kamenu.

Na škoju visoko more je odavalo da .jugo već danima iz Otranta put sjevera nabija vodenu  masu ..Kiše je padalo toliko da mi je bilo nevjerovatno koliko su narasle stabljike krumpira u vrtu

Neke nove boje i mirisi su se širili vrtom.Jorgovan je procvitao..

Kaići tih dana nisu isplovljavali, a meteo prognoza je nešto pričala o smanjenju vitra...

Oni to onako globalno, a mi ne plovimo globalno ,nego lokalno..

Moraš u direktnom kontaktu s morem, sam se u to uvjerit..oš li plovit ili ćeš možda ostat u kafiću, sa ekipom ispijat pivo..

Na zmorcu su se gomilali novi oblaci..Jugo je malo popustilo, vozio sam uz sami kraj, kontra jugu, tamo di se val razbija o obalu i di je manje mora.

Nisam jedini prkosija moru i vitru, jedan galeb mi je pravio društvo...

Bacio sam mriže i vraćao se doma. Jugo je opet pojačalo, tuklo kaić s boka, ištrapalo me, smočilo postole... Uplovio sam u porat, ipak zadovoljan.

Romantiku, plavetnilo, zvizde, je zaminilo sivilo, oblaci., adrenalin.

Sutra je novi dan, mriže love, a ja ću obut druge postole, mokre zaminit suhima..

Sunce je završilo današnji đir, na trenutak  se pojavilo, između novih pritećih oblaka sa zmorca...

Ako mene pitate „ ima li južine?... odgovor je.. ima, more me natriskalo i smočilo i rano sam otišao leći, umoran, ali i zadovoljan..

Mriže love, more šumi uspavanku, sutra je novi dan...

idro @ 09:37 |Komentiraj | Komentari: 28 | Prikaži komentare
petak, travanj 11, 2008

idro @ 11:58 |Komentiraj | Komentari: 29 | Prikaži komentare
četvrtak, travanj 10, 2008

idro @ 09:51 |Komentiraj | Komentari: 36 | Prikaži komentare
srijeda, travanj 9, 2008

Nakon dva dana vitra, bure i tremuntane, osvanulo je prekrasno nediljno jutro. Iša sam dizat mriže jako kasno,, izležavao sa se i partija na more tek kad je na kampanelu tuklo 8 i po.  I meni je nedilja. More je bilo glatko kao led, njorci su se brčkali u vali, na punti Golubinki more je vrilo od neke sitne plave ribe. Olea je prolazila pokraj mene, iša sam je snimit kao fotografiju, al mi je aparat bija na video..hehe

Razbudilo me tek dizanje mreža, more je blištilo od sunčanog odraza...Vraća sam se nazad, prebirajući mriže na provi..

U portu u kafiću sidi ekipa moj kartaški kumpanjo Suhozid i Bažilio..Ajmo momak na pivo u selo..Evo idemo, samo da popijem kavu..

Sidam sa njima i naravno ja sam im novi za zafrkavanje... Momak jel tebi ko rekao da si u qurcu..pita me kartaški kumpanjo...Ne još nije al može sada..hehehe..

Krećemo put sela. Ne mogu proć mojim skalama , a da ne slikam ovu margaritu...

Još nije pricvitao jorgovan, al počeo se otvarat.

Pored škvera miriše viola..kako kaže pisma..“oj violo, oj violo kraj vode studene, draga dušo, draga dušo, spomen se od mene...“

Strmim put penjemo se u selo..Ispod drvoreda bagrema sve je obraslo travom, posebno miriše divlji selen, Pćele upijaju sokove, a mi mirise.. Sutra metereolozi najvljuju jugo i kišu, al treba uživati u ovom danu koji je svojom ljepotom dar... U birtiji ispijamo pivo i selimo se na Trzno(trg) ispred...
Sunce blišti, proljeće je u zamahu, osjeća se miris ljeta...

idro @ 10:04 |Komentiraj | Komentari: 30 | Prikaži komentare
utorak, travanj 8, 2008

Zov mora je jači, od same  želje da uhvatim ribu. Jutra na moru, izlazak sunca,  noći obasjane mjesecom ili  noći bez mjeseca, kada zvijezde pokazuju put ispunjavaju svaki dijelić bića mog. Igra sjene i svjetla, bogatstvo flore i faune, posebno se radujem pticama, kojih na mom škoju ima mnogo...Friška arija , miris Mediterana...

Sve to me ponovo izvuče na more  ili na crvenu zemlju škoja mog..

Dva dana lošeg vremena zavezalo je većinu kaića za kraj.

Ali nije bilo baš toliko loše da se nije moglo ploviti.. U subotu sam  uvatija solidno ribe, uvatija sam jednoga morskog psa, i nisam ga pustija, nazad u more, kao moja blizanka Lebićada, nego sam ga stavio sušit.

Tremuntana je zaminila buru, pa mi je odgovaralo da odem u zavjetrinu ponovo baciti mriže..

U mirnoj uvali  veza sam kaić i iskrcao se na dio di je prošlo lito bija požar

...Crne, izgorene grane podsjećale su ono što nas je sve potreslo lani.. Zelena trava, našla je podno tlo.

Teren je bio krcat šparagoma... Gazio sam po tepihu od ciklama...

Gledao more tamo prema Sestrunju..I u tom izgorenom dijelu, sve je bilo puno lipote... ciklame su mirisale, zelena trava je rasla iz kamenjara..Taj dio otoka je kamenit, za razliku od ravnog djela škoja, sa plodnom crvenom zemljum..Da, plodna bi bila, da je ima ko kopat.. Lipa uvala u zavjetrini, štitila je moj kaić od tremuntane.

Sa zalaskom sunca, vratio sam se doma... U kafiću pored kuće skupilo se lipo društvo...Gasim žeđ sa pivom...

idro @ 10:23 |Komentiraj | Komentari: 25 | Prikaži komentare
ponedjeljak, travanj 7, 2008

Bura! Katamaran Olea, je proša između Ugljana i Rivnja...To je put koji odabire kad gore u mom kvadrantu brije bura... Iskrca sam se iz Olee i odma otiša na more..baciti mriže,,

Vozio sam kaić u zavjetrini svog škoja...Sunce je bilo pri kraju svoga današnjeg đira...

Obasjavalo je i grijalo jugozapadnu stranu  škoja..

Galebovi su guštali na suncu..I oni su se rasporedili po stinama u sigurnoj zavjetrini...Popodnevo ljenčarenje nije im poremetilo ni moje prisustvo..Ko bi ih maka , kad im je lipo..

A meni vrag neda mira. Doša sam do Malih vrata, uskog morskog prolaza, da vidim oću li moći proći od bure...Krenija sam laganim gasom , da me more ne proliva...Al ipak štrapa me, ja prolazim..  Vitar u provu..Kaić se propinje na valovima bure, poput nekog neukroćenog konjića

More mi umiva lice,nikad se neće oprati sol sa kože...

Bacija sam mriže..Sada mi je u krmu bura..To je već malo bolje...Nakon kratkog vremena , evo me opet, u zavjetrini škoja..Sunce odlazi na počinak, a ja vatam siguran porat....

idro @ 10:53 |Komentiraj | Komentari: 22 | Prikaži komentare
petak, travanj 4, 2008

3.4.2008 20:37:29 | NeMresBilivit

ma kita.. sve je to goli kur**. falsificirano.. sve samo da bi mene palio.. al ja sam imun postao... ne dam se zajebavat od kako mi nije tija rec kada stize na aerodrom i od kada sam bacija onih 96 kun kod vinceka.... nemres bilivit!

Krenija tako na dalek put iz Splita u Moskvu, presijedanje u Zagrebu. Objavio ja blogerskom svitu da ću presjedat u Zagrebu i što ću ja bidni ribar kad dođem na airport u Zagreb., činit tami cili dan. Avion iz Splita u 7, a avion iz Zagreba u 15.

Obećavali meni kolače u Vinceka, a onda se javili spoznori za sarme, purice, mlince, štrukle, bunceke, pajkice..putar i sir i još milijun zagorskih delicija....

I krenem ja iz Splita pun optimizma, doša na aerodrom u Split u 6 uri.. Čekirao, rišija se teške borše..a tamo na aerodromu u St neki kompjuter, ja brzo na njega, ulogirao se i odma našao obavijest od jednog sponzora na vikalici da ne može doći na aerodrom...

Hehe ma nije važno, imam ja puno sponzora...

I poletim ja u Zagreb..Doša u zračnu luku u 8 uri, što činit do 15.....ajme meni.,,nigdi nikoga....ni sponzora ni delicija... A di su one sarmice, purice, bunceki štrukli, sitija sam se Arsena i one pisme.....“samo prazna obećanja dajem ti ja“..... samo gates 1, gates 2, ulaz, izlaz, banka ova , banka ona, ,  ne piše nigdi ni levanat ni zmorac, ne vidim ni sunce ni misec, ajme ljudi di sam ovo doša..izgubija sam se...nigdi punti, nigdi lanterni ,po čemu ću se orijentirat...a što je najgore nema čak ni garderobe da ostavim tešku bagaju...

Eba te led, vanka neki autobus i ja se brzo ukrca u nj, da pobignem iz ove dežgracije. I dođem na autubusni kolodvor  u Zagrebu, ostavim boršu u garderobu, cviće za curku nosim u ruci..

Nabra cilo breme frezija u susidovu vrtu...još na me laje pas kad me namiriše na 10 milja.. nije mi ih primilo u garderobu... I što sad?..

Zovem strašnog lovca Klaru.(post Vepar na mom škoju).. O kompa, kompa što radiš, pa putujem, a što ti..pa nađimo se.tralala...hehe i našli se mi..i završili na gablecu u nekoj birtiji na Černomercu...

Aperitiv pivo..posli klope pivo...A klopa...pljekavice u kajmaku, ćevapi i klobase..prilog zapečeni grah i kiseli kupus onako na salatu u glavici ..Naručili mi toga ka da nikad nismo jeli...Veli Klara..jedi tebi dug je put, a meni je dug dan..hehe..

I tako nas dva sve pojeli, da nas ne uhvati debuleca... i trči iza toga na aerodrom...

Tako je završila moja zagrebačka avantura...nemrešbilivit

Kad sam se vratio sa puta našao sam ovu poruku...hehe

7.3.2008 17:35:17 | NeMresBilivit

ovi ribar me zajebaje.. nije reka u koju uru ce bit na erodromu... ali su moji jataci javili oko jedan da avion za moskvu koji slece na erodrom seremetjevo krece u 3 i pet. odjurio ja do vinceka, tamo u ilici kod radiceve, kupio kolace, od svega po malo, sjeba sam devedeset sest kuna, a jer mi se zurilo i one cetiri ostavio baksis... i jos me umalo pajkan globio jer sam malo pederski sta di se ne smi... objasnio sam mu da za jednu zenskicu nosim kolace da se iskupim sto sam je prevario, suosjecao je samnom pa me pustio... necu mu valjda rec da ih nosim ribaru, jos bi mi duplo zaracuna... i tako sam stigao oko dvi ure ali jebat ga, nigdje nitko sa mrižom nije uša na onaj ulaz za rusiju... ja cak dvaput vikno: "idro", malo me ljudi gledali, ali nitko nije reagira... sad jel ta ribarska pizda usla prije nego sam dosao ili me gleda i smija se u sebi to ne znam... avion je inace kasnija samo pet minuti... da je bilo pola ure isa bi ja snjofat svakog putnika ponaosob, dok ne nabasam na onega koji na ribu vonja... jebi ga, kolace su djeca evo pojela... nemres bilivit!
....a sada na škoj..

idro @ 11:10 |Komentiraj | Komentari: 33 | Prikaži komentare
srijeda, travanj 2, 2008

Umisto da od mene biži
Završila u mojoj mriži

Sada se uvija strasno
Al za ljubav je  kasno
Na provi se nestrpljivo vrti
Tilo joj bespomoćno drhti

Vata me pipcima svojim
Mala ja te se ne bojim

Vatra će učinit trake meke
Završit ćeš ispod peke

idro @ 09:01 |Komentiraj | Komentari: 40 | Prikaži komentare
utorak, travanj 1, 2008

Evo me doma. Na skalama me dočekala  raskošna ljubičasta margarita.

Miris cvića širio se rivom. A kako je tek u polju. Žednu i suhu zimu, naslijedilo je hladno proljeće. Sa zmorca su  crni oblaci donosili kišu, koja je natopila suhu zemlju. Moji krompiri i kapulica su iznikli, moram potražit tržište za svojih 5 kili krumpira i kvarat kile kapulice...hehe nije nešto, al čovika veseli..

Trča sam odma bacit mriže.. Na moru sam sreo svog  kartaškog kumpanja, ekipa Suhozid , srdačno si mašemo..pa ipak smo mi prvaci u kartama...

Ulovija ribe, friška tramuntana, mi je zapljuskivala kaić dok sam se vraćao doma..

Pozdravija me i ovi kovač i zaželio mi ugodan boravak...

Vraćam se u porat.U vali su  privezane plivarice i drugi brodi... Idila...

Posli ručka, sa terase gledam kako ribari , dižu mrižu i popravljaju je...

A onda đir po škoju. Mriže sam bacija ponovo, pa imam vremena cilo popodne uživat u čarima škoja... Počele su šparoge..Gazim crvenu zemlju, berem ih, slikajem poljsko cviće.

Dolazim na more...Lipo na moru, lipo na kraju..

Srce od zemlje u srcu od kamena je tamo di sam ga ostavija..

U šumi, hodam po ovom asfaltiranom putu, 6 traka....neki čudni asfalt... ljubičast..

idro @ 09:59 |Komentiraj | Komentari: 30 | Prikaži komentare
*****

Shoutbox
17.1.2018. 8:39 :: jual event desk bandung
jual event desk bandung TLP/WA : 0812-1414-3970 (Tsel)
17.1.2018. 8:43 :: jual event desk bandung
17.1.2018. 9:14 :: event desk polos
17.1.2018. 9:16 :: event desk polos
17.1.2018. 9:17 :: Jual Lemari Panel Listrik Semarang
Box Panel Listrik | Box Panel Listrik 2 Pintu | Box Panel Listrik 3 Phase | Box Panel Listrik 30x40 | Box Panel Listrik Besar | Box Panel Listrik Hager | Box Panel Listrik Harga | Box Panel Listrik Indoor | Box Panel Listrik Jual | Box Panel Listrik
17.1.2018. 9:34 :: Usaha Pembuatan Box Panel Listrik 3 Phase Jakarta
18.1.2018. 2:16 :: Panel Listrik Kapal Papua
18.1.2018. 2:44 :: Harga Panel Box Listrik 2018 Serang
18.1.2018. 2:53 :: Pabrik Panel Di Surabaya
18.1.2018. 2:58 :: Harga Panel Induk Listrik Batam
18.1.2018. 3:09 :: jual souvenir pernikahan murah jakarta
Telp & WA 0857-8069-6851 - Pusat Grosir Souvenir Custom Pakai Foto, Gambar, Logo Sendiri | Murah, Cepat, Unik, Berkualitas dan Bergaransi ( Mug Sablon Murah, Pin, Gantungan Kunci )